13 Şubat 2009 Cuma

Bir sorun var demektir!

Biraz önce sitemeter'a baktım ki bir de ne göreyim. Takribi bir buçuk saat kadar önce
Fuzhou, Fujian, Çin'den biri sevgili açıkpencere blogumuzu ziyaret etmiş. Sebebini elbet anlayamadım, çoğu kez başka ülkelerden gelenler oluyor gerçi. Ama burdan şu sonucu gayet iyi bir şekilde çıkarabiliriz. Henüz sevgili blogumuz, Çin Halk Cumhuriyeti'nde yasaklanmamış. Şu an bunu yazabildiğime göre, Çin ile sansürde başa baş giden çok sevgili ülkemizde de yasaklanmamış. Hiç mi etkimiz yok ya halk sağlığına, inançlar bütününe, yok efendim resmi ideolojiye falan.

Bir sorun var demektir!

Neyse, ben biraz daha zorliyim madem. Genelkurmaya falan mı bulaşsam, tırsmıyo da değilim. Şaka şaka bulaşmıcam... valla, şaka.

1 yorum:

Ahmet Onur Altun dedi ki...

tespit güzel de, koskoca çinde türkçe bilip senin blogu okuyabilecek ve aynı zamanda da senin bloga yanlışlıkla erişmiş olabiliecek kaç kişi var acaba ben bunu daha çok merak ettim :)