13 Şubat 2009 Cuma

Arkadaşım Bi Bakar Mısın? #6 - İlker Başbuğ



- Sayın Başbuğ, bugün de yine ülkemizi saran o kara bulutları defeden bir aydınlık yayıyorsunuz.
- Öyle demeyelim lütfen.
- Neden efendim?
- Yani, Başbuğ diyince karıştırılabilir. Malum medya bu, çarpıtabiliyor. Daha geçen gün bu yüzden, Radikal gazetesini üzülerek de olsa akreditasyondan çıkarmak konumunda kaldık.
- Tabi, tabi haklısınız. Şimdi efendim benim bir sorum olacak. Siz sanki biraz Atatürk'e benziyorsunuz.
- Ne demek efendim! Kimse Ulu Önder'e benzeyemez.
- Ya ben şu fotodan dolayı..
- Hangi?
- Şu...



- Hmm, burdan bakınca biraz andırmıyor değilim.
- O değil de efendim, bu laiklik elden gidiyor o ne olacak? AKP, Ergenekon diye uydurmuş bişey, bütün emekli paşalarımızı, askerimizi küçük düşürüyor. Çok yani ayıp.
- Yani biz de bundan rahatsızız. Ama geçenlerde de iyi dedim hani.
- Valla iyi dediniz, şu Cemil Çiçeğe dediğiniz di mi?
- Evet, ya şimdi bunlar her silah bulunca bunlar Ergenekoncu diyo ya işte ondan ben de Cemil Çiçek iki boş kovanı alınca onlara da Ergenekoncu derler diye dedim. Espri yaptım.
- Hmm... Bu askerliğe siz ne zaman başlıyorsunuz paşam.
- İşte ilkokuldan sonra alıyorlar.
- Hmm... Zamanında bir de Kenan Paşa vardı di mi?
- Valla, Ne iyi adamdı Kenan Paşa.
- Hmm... Ortaokuldan beri askersiniz yani?
- Evet.
- Hmm... Anlıyorum. Neyse görüşürüz paşam.
- Görüşürüz.

Hiç yorum yok: