13 Şubat 2009 Cuma

Arkadaşım Bi Bakar Mısın? #4 - Kadir Topbaş




- Sevgili başkan. Nasılsınız?
- İyiyim sağolun, sizleri sormalı.
- İyidir efendim. Benim bir sorum olacak.
- Tabi, buyrun.
- Şimdi sinemayı seven biri olarak, sizin gençliğinizde oynadığınız filmi izledim ve doğrusunu söylemek gerekirse filmi beğenmedim. Fakat, siz fevkalade iyi bir oyunculuk sergilemişsiniz efendim.
- Teşekkür ederim. Ancak o bir rol değildi. Ben kendimi oynadım. İtalyan yeni gerçekçiliği gibi düşün.
- Vaaay, biliyorsunuz da.
- Tabi, ben her işe el attım zamanında. Ticaret, sinema, belediye başkanlığı falan deniyorum.
- Seçimler nolacak sizce?
- Valla, ben bi işi anca bi kere yapıyorum. O yüzden Sayın Kılıçdaroğlu kaybetse de ben koltuğu ona devredicem gibi gözüküyo. Çünkü yeni işe girdim 1 Nisan'dan itibare kontrat başlıyo. Gitmezsem yüksek meblağ tazminatı var!
- Aa, hayırdır?
- Aşçılık ya, baya güzel iş, seviyorum. Bi sene falan takılırım gibi.



- Hüoop! Kadir abi! Pilav üstü az kuru dedik, az! Naptın yaau!

Hiç yorum yok: