13 Şubat 2009 Cuma

Arkadaşım Bi Bakar Mısın? #3 - Baykal



- Deniz Bey, bakar mısınız? Şşt, Deniz Bey aklınız yine beş açılım havalarda.
- Pardon, duymamışım. Buyrun.
- Ben şey dicem ya şimdi siz halkın partisisiniz ya.
- Evet.
- Ben de şimdi halktan biri olarak gelsem, beni belediye başkan adayı yapar mısınız?
- Şimdi o karmaşık bi mesele. Biz halkın partisiyiz de sırf halksın diye seni partiye alcak da değiliz. Bi kere sosyal demokrasiyi bilmemen falan lazım, biliyosan yandın. Burda tutunamazsın, sonra benim yıldızımı engellemiyceksin falan. O parlıycak kardeşim. Ben Ecevit'i yendim. Kovsalar gitmem vallahi.
- Ne konuştun be kardeşim? Bari yalan deme halkın partisiyiz diye ya. 100 yıldır burdasın yeminle. Sosyal demokrasiyi kuruttunuz bari halkı yiyip bitirmeyin be.
- Nasıl yani, biz kazanırsak ne yapacağımız bilmediğimiz için seçimlere bile hazırlanmıyoruz, halkla bi alakamız yok nası yiyip bitirelim.
- Sıs la. Resimler var elimde resimler.
- Ne resimleri?
- Al! Naptın bu çocuğa, naptın?



- Yedik onu biz!
- Bravo.

Hiç yorum yok: