12 Şubat 2009 Perşembe

Arkadaşım Bi Bakar Mısın? #1 - Gökçek



- Arkadaşım bi bakar mısın?
- Buyur.
- Ya gözünü seveyim napıyorsun ya?
- Nası yani anlamadım.
- Nedir kardeşim bu şehrin hali?
- Valla bilmiyorum ki. Biz yapmıyoruz. İhaleyle.
- He, tamam o zaman. Bak kardeşim, bana ukalalık yapma. Kimse ukalayı sevmez. Ben Çölaşan'a, Kılıçdaroğlu'na falan da benzemem. Çarparım. Öyle laf kalabalığına getirip, şebek şebek sırıtmayla olmaz bu işler. İçine ettin güzelim şehrin, başkent lan bu, başkent.
- Ülke burdan yönetiliyo yani de mi, ehi...ehi...ehi...
- İbrahim (evet, ibrahim) Melih Gökçek, doğru boruna. Ben çağırana kadar da çıkmıcaksın.
- E, ama...
- Aması maması yok. hadi naş!



- Anaa! Sevindi lan bi de!

1 yorum:

karamazov dedi ki...

Bu ikinci fotoğraf başlı başına bir efsane ya :D